wtorek, 7 kwietnia 2015

#2 matko bosko!

nie czytam.

Po prostu, bo nie lubię, bo są inne lepsze rzeczy do roboty, bo nie. Czytam jak muszę. A moim zdanie sensu to nie ma. Książki uczą, rozwijają, sprawiają że stajesz się inteligentniejszy za każda dobra lektura. Oczywiście, wszystko to wiem i dokładnie rozumiem, ale nadal mnie to do czytania nie przekonuje. Być może to przez to, ze rodziców z książka prawdopodobnie nie widziałam, co najwyżej z gazetą. Słabe. Wiem.
Czytanie jest na modne. Znam ludzi, którzy czytają 500-stronnicową książkę w jeden wieczór! Zupełnie nie wyobrażam sobie siebie zaczytana tak ze strony przewracam i pochłaniam z prędkością światła. Głupie. Wiem.
"Romantyczne, wieczory ze książka w świetle świec" hej! Jak po ciemku czytać książkę? I żeby to było jeszcze romantyczne, bo samotnie to jakoś nie bardzo nastrojowo i romantycznie. 

Ulubiona książka: nie posiada 

Czekam na taką, która pokaże mi ile straciłam swoim lenistwem, i wzbranianiem się od czytania.
Tym razem trzymajcie kciuki, za Pana Tadeusza i za mnie. 

(zdjęcie zrobione w Empiku, tak nie kupowałam tam książki)

5 komentarzy:

  1. Jestem wielką miłośniczką czytania, jednak książka to forma "marnowania wolnego czasu" jak każda inna. Nie tylko czytanie może rozwijać wyobraźnię i wzmagać intelekt (tutaj w sumie mogłabym się spierać, znam wielu, co czytają, a ich poziom intelektualny to... cóż...). Mimo wszystko uważam, że jest to genialny sposób na oderwanie się od rzeczywistości, lepszego do tej pory nie poznałam. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: refleksje-z-i-pod-prad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały, czas szukam pomysłu na oderwanie sie od rzeczywistości, wiem ze ksiazki dla mnie to nie zdecydowanie nie to. Blog może pomoże ;)

      Usuń
  2. Masz bardzo fajny styl pisania, pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: http://prossteslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czytać. Nie wyobrażam sobie dnia bez dobrej książki, herbaty i ciepłego koca. Książki przenoszą nas do innych światów, pozwalają utożsamiać się z bohaterami, razem z nimi przeżyważ przygody. Szkoda, że nie lubisz czytać, i trzymam kciuki, że znajdziesz w końcu książkę dla ciebie. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to uwielbiam książki :) czasem aż żałuje.. raz na jakiś czas dostaje książkowego zakupoholizmu i potrafie pół wypłaty wydać na książki^^

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń