poniedziałek, 6 kwietnia 2015

#1 najgorzej

Najgorzej jest kiedy musisz zaczynać, a jeszcze gorzej jak musisz zaczynać wszystko od nowa. Pewnie większość osób pomyśli, ze nowe życie, nowa ja i nowe nowe nowe, świetnieee! Gdyby to było takie proste, dorastanie byłoby najlepszym okresem w życiu, bzdura. Każdy wie ze nie jest. O tyle prostsze jest zaczęcie czegoś w internecie, że ludzie zaczynaja tutaj swoje "drugie" nowe życie. Ile historii słyszymy o tym, ze profil na którym jest zdjęcie pięknego mniemaniem założyciela człowieka, z data urodzin po roku 90' a  za którym kryje sie 50 letnia osoba na ktora w rzeczywistym świecie nie bardzo ludzie chcą zwarac uwagę. Ja tylko zaczynam bloga, wydaje mi sie, ze jestem urodzona po latach 90' i raczej 50 lat mam tylko wtedy kiedy muszę sie kimś zająć lub kiedy wracam ze szkoły po 8 godzinach lekcji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz